Sponsorprogramma

De buitenwereld is vaak hard en afwijzend tegenover Romakinderen: ze worden afgewezen en buitengesloten. Er heerst armoede onder de Romagezinnen. Veel gezinnen hebben te maken met complexe problematiek waardoor de kinderen te kort komen. Er is vaak weinig te eten, ze lijden kou in de winter en ontvangen minimaal onderwijs.

Stichting Aria wil helpen om de leefomstandigheden van Romakinderen in het dorp Telechiu in Roemenië te verbeteren en mogelijkheden geven om zich te ontwikkelen. De stichting heeft een activiteitenboerderij waar onder andere activiteiten met kinderen gedaan worden op gebied van Bijbelonderwijs, educatie, creativiteit en spel. Bovendien worden ze gestimuleerd om naar school te gaan! De liefde en aandacht die ze krijgen doet hen goed.

Voor de kinderen die regelmatig de boerderij bezoeken zoekt stichting Aria  adoptieouders, die maandelijks financiële support willen geven (25 euro per maand). Wanneer u zich aanmeldt wordt u gekoppeld aan een kind. Het kind en zijn/haar gezin ontvangt dan iedere maand een voedselpakket, schoolmaterialen en waar nodig extra ondersteuning voor het gezin. U ontvangt een foto van het kind met informatie, algemene informatie over het project en informatie hoe u contact met uw sponsorkind kan onderhouden.

Helpt u mee deze kinderen een hoopvolle toekomst te geven?

U kunt zich aanmelden voor het kindersponsorplan door te bellen 06-33793958 / 06-11465495 of te mailen naar [email protected].